1. 12. 2016

Back to Tuscany







Navštívila som už rôzne obľúbené dovolenkové destinácie. Toskánsko mi ale každý rok nijakým spôsobom unikalo. Až do minulého leta. Bolo tak krásne, že som ho musela navšíviť opäť tento rok. Fakt to tam vyzerá ako v tých steel/pilcherových filmoch!
Našli sme si apartmánik cez booking v Monacianno, dedinka neďaleko Sieny. Fotky sú mix bývania, Sieny a Florencie. Musím povedať, že po futbalovom Paríži, to bol balzam na dušu. Tí vyobliekaní, spokojní Taliani... ešte aj chlapík obsluhucúci pumpu mal zapravenú košeľu. Modrá košeľa bola tuším must-have medzi mužmi.
Rada by som spísala nijaké tipy akurát, že... jediné čo mi napadá, je zmrzlináreň Grom, ktorú sme si v Siene obľúbili. Neskôr som zistila, že ide o reťazec, ale to nevadí. Ooo, a ešte, ak pôjdete do Florencie, majte na pamäti, že je to kašmírové kráľovstvo, takže pozerajte po svetríkoch!

Already I visited many different favorite holiday destinations. Tuscany for some reason eluded me every year. Until last summer. It was so beautiful, that I had visited this place again this year. Truly it there looks like in Steel/Pilcher movies!
We found out the apartment through Booking in Monacianno, a village near Siena. Pictures are a mix of living, Siena, and Firenze. I must say, that after football Paris, it was a balm for a soul. Well-dressed up, satisfied Italians...yet man worked on the gas station had edited shirt. The blue shirt was a must-have between men, I think...
I would like to write some tips for you but... the only thing on my mind is Grom gelato, which we liked in Siena. Later, I found out, that this is a chain, but nevermind. And more, if you go to Firenze, don't forget, that is cashmere kingdom, so catch your eyes on sweaters!











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára