23. 2. 2017

Dear Sun, we all waiting for you

 





Tayst je mojou srdcovou záležitosťou odkedy som ju našla na Create&Cultivate, čiže už pomaly druhým rokom. Stále z nej odpadávam. Priznám sa, že som skúšala spraviť v Illustratore to čo ona, ale vyzeralo to príšerne, nebudeme si klamať. 
Tayst je momentálne jeden z mála dôvodov čo ma ešte drží na Instagrame. Mám pocit, že v poslednú dobu je to skôr hejno reklám a spamu, než inšpirácie. 
Instagram pozrite TU, webstránku TU. Krásne instantné leto všetkým!

Tayst is my heart affair since I found her on Create&Cultivate, so it will be the second year. Still, I'm dying from her works. I admit, that I was tried to do what she doing but in Illustrator, but honestly, it was horrible. 
Tayst is one of the few reasons why I'm still on Instagram. I think, that in the last time Instagram is more likely space of ads and spams than inspirations. 
Follow Tayst on Instagram or just check the website. Beautiful instant summer to all of you!










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára